اصفهان شهر دوستدار کودک
چهارشنبه 26 دي 1397 - 13:08:20
ایران مراسم نیوز

ایران مراسم نیوز/ اصفهان: معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: یونیسف اصفهان را به عنوان شهر دوستدار کودک می‌شناسد و این کنفرانس بر همین اساس برنامه ریزی شد شهردار نیز به این موضوع تاکید دارد.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،  سید احمد حسینی نیا در افتتاحیه کنفرانس ملی شهردوستدارکودک گفت: محیط‌های زیادی برای کودکان ایجاد شده و توسعه آن در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دارد.

 حسینی نیا بیان افزود: از آنجا که کودکان آسیب‌پذیرند و در شهر جایگاه تعریف شده‌ای برای آنها وجود ندارند، مدیریت شهری به فکر ایجاد فضا برای کودکان است.

وی گفت: پرداختن به کودکان در توسعه پایدار شهری اهمیت وی‍ژه ای دارد، در این راستا برنامه ریزی برای این قشر لازم است و ما نیز به این قشر توجه زیادی داریم.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: یونیسف اصفهان را به عنوان شهر دوستدار کودک می‌شناسد و این کنفرانس بر همین اساس برنامه ریزی شد شهردار نیز به این موضوع تاکید دارد.

حسینی نیا در خصوص فضاسازی کودکان گفت: افزایش محل بازی کودکان و محلات دوستدار کودک در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد؛ تدوین قانون حمایتی کودکان و برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌ها از دیگر اقداماتی است که در این معاونت برنامه ریزی شده است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1591/اصفهان-شهر-دوستدار-کودک
بستن   چاپ