درتهران برگزار می شود؛
فراخوان بیست و یکمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی
يکشنبه 28 مهر 1398 - 19:13:50
ایران مراسم نیوز: فراخوان بیست و یکمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، صنایع دریایی به‌عنوان بخشی مهم از فعالیت‌های اقتصادی کشور، طی سال‌های اخیر در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و در عین حال فراز و نشیب های مختلفی را نیز تجربه کرده است.

برگزاری منظم و سالانه همایش های صنایع دریایی فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و بررسی چالش‌های این حوزه مهم از صنعت کشور است.

در این راستا بیست و یکمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران و با همکاری ارگان‌های دریایی کشور در 13 تا 15 آذرماه 1398 در جزیره قشم برگزار خواهد شد. لذا از عموم پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست گذاران، مدیران و دیگر صاحبنظران علاقمند به توسعه صنایع و امور دریایی کشور دعوت می شود با حضور فعال خود از طریق ارائه مقاله، شرکت در کارگاه آموزشی، حضور در همایش و نمایشگاه بین‌المللی و برنامه های جانبی در تحقق اهداف آن همکاری نمایند.

گفتنی است بیست‌ویکمین همایش صنایع دریایی در محورهای طراحی، ساخت شناور و تجهیزات دریایی، فراساحل، سواحل و بنادر، استانداردها و HSE، مهندسی مواد پیشرفته و فناوری‏‌های نوین دریایی، لجستیک و حمل و نقل دریایی، شیلات، اقیانوس‌‏شناسی و زیست‌فناوری دریا، مدیریت، حقوق، بیمه و اقتصاد دریا و همچنین سرمایه‏‏‌های انسانی، اجتماعی و گردشگری دریایی که هر یک از محورها دارای زیرمحورهایی نیز هستند، برگزار خواهد شد.

همچنین امسال دو محور شرکت‌های نوپا (start up) و کسب و کارهای نوین دریایی، و  توسعه فناوری های مورد نیاز صنایع دریایی در بخش محورهای توسعه بازار به همایش اضافه شده‌اند.

لازم به ذکر است راه‌های ارتباطی با دبیرخانه همایش و نمایشگاه به صورت زیر است:

آدرس: تهران، خیابان حافظ، رو‌به‌روی خیابان سمیه، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی دریا

تلفن: 66708833-021

فکس: 43858278-021

تارنمای همایش:www.iranmic.ir

تارنمای نمایشگاه:www.irimex.ir  

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/15089/فراخوان-بیست-و-یکمین-همایش-و-نمایشگاه-بین‌المللی-صنایع-دریایی
بستن   چاپ