مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران عنوان کرد:
رشد چشم‌گیر شرکت‌های داخلی در ایران‌پلاست 2019/ تحریم‌؛ فرصتی برای بروز توانمندی‌ صنعتگران داخلی
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 14:59:48

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران گفت: برخی اوقات تحریم ها به فرصت تبدیل شده و موجب می‌شود صنعتگران داخلی توانمندی‌های خود را باور کرده و آن‌ها را به خوبی‌ عرضه کنند. در همین راستا نمایشگاه نیز مکانی برای توسعه صادرات با حضور هیئت‌های خارجی است. در حقیقت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی اولین گام برای توسعه صادرات و گام مهمی برای عرضه توانمندی‌های صنایع پایین دستی نفت و پتروشیمی است. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، بهمن حسین زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری در نمایشگاه ایران‌پلاست عنوان کرد: امسال به ابتکار شرکت نمایشگاه‌های بین‌الملی جمهوری اسلامی ایران یک سالن به استارت‌آپ‌ها و دانش‌بنیان‌ها اختصاص دادیم و برای آن ها تخفیفاتی در تمام نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌شود در نظر گرفته ایم. 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران ادامه داد: با وجود شرایط تحریمی در کشور و حضور کمتر شرکت‌کننده خارجی در نمایشگاه امسال، شرکت‌های داخلی و جوان کشور بیشتر شده اند و رشد شرکت های داخلی افزایش قابل توجهی داشته است که نشان از بروز توانمندی های جوانان و صنعتگران ما دارد. همچنین تولیدکنندگان ما به خودشان اتکا کرده‌اند و کارخانجات داخلی رونق گرفته و حضور قوی تری نسبت به سال های قبل داشته‌اند.
وی تاکید کرد:: روند برگزاری نمایشگاه ایران پلاست 2019 بسیار رضایت‌بخش بود و شاهد بروز توانمندی جوانان در این نمایشگاه بودیم همچنین امسال نیز چندین هیئت تجاری از نمایشگاه بازدید کردند./لیماحسنی


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/13358/رشد-چشم‌گیر-شرکت‌های-داخلی-در-ایران‌پلاست-2019-تحریم‌؛-فرصتی-برای-بروز-توانمندی‌-صنعتگران-داخلی
بستن   چاپ