برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره های ارس
سه شنبه 2 مهر 1398 - 18:31:47
ایران مراسم نیوز:
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره های ارس با موضوع بررسی هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس برگزار شد.

مسائل مربوط به سیاستگذاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس که نوروز 99 در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد، در اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره های ارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره های ارس با موضوع بررسی هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مسائل مربوط به سیاستگذاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس که نوروز 99 در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد، در اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره های ارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در این جلسه، گفت: «هنر» به عنوان رویکرد جدید، به نقش مناطق آزاد کشور اضافه می شود و جایگاه هنر در این مناطق اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

یوسف داداش زاده با اشار به اینکه شورای سیاستگذاری جشنواره های ارس باید نقش اساسی و لازم خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کند، تاکید کرد: هر کار فرهنگی و هنری را به شرطی در ارس آغاز می کنیم که حتما بتوانیم به یک رویداد تبدیل و در تقویم فرهنگی و هنری ارس و کشور ثبت کنیم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/13341/برگزاری-اولین-جلسه-شورای-سیاستگذاری-جشنواره-های-ارس
بستن   چاپ