همایش؛
دومین همایش اصول فریلنسینگ در منطقه آزاد انزلی برگزار شد
شنبه 30 شهريور 1398 - 15:21:42
ایران مراسم نیوز:
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دومین همایش اصول فریلنسینگ 28 و 29 شهریور مانند سال گذشته در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار شد،

فریلنسینگ، آزاد کاری یا خود اشتغالی همگی نام‌هایی هستند که به یکی از مشاغل پرطرفدار عصر جدید اختصاص پیدا کرده است. فریلنسرها افرادی هستند که از توانایی‌ها و مهارت‌های خود در راستای درآمدزایی بدون درگیر شدن با قید و بند کارمندی استفاده می‌کنند. فریلند همایش آموزشی اختصاصی برای این افراد است که سال گذشته برای اولین بار در منطقه آزاد انزلی برگزار شده بود و امسال نیز برای دومین بار در همین مکان اما طی دو روز برگزار شد.

اما فریلند امسال نسبت به سال گذشته تفاوت‌های زیادی داشت از افزایش چشمگیر شرکت کنندگان رویداد تا بهبود کیفیت برگزاری و استفاده از فضای بزرگتر و سخنرانی‌ها و کارگاه‌ها و غرفه‌های نمایشگاهی بیشتر. 11 سخنرانی، 8 کارگاه آموزشی، نزدیک به 40 غرفه نمایشگاهی، 3 پنل اختصاصی بخش‌های مختلف تشکیل دهنده فریلند امسال بودند. سخنران‌های این رویداد صحبت‌هایی در رابطه با دغدغه‌های روزمره فریلنسرها و راه‌های مفید برای بهبود عملکرد آنها در زمینه فریلنسینگ ارائه کردند. مریم کشت پرور، بهناز آریا، تبسم لطیفی، علی آجودانیان، پارسا جانباز، ثنا خالصی، شاهین طبری، شبنم طباطبایی، اسما کروبی و ریحانه وحیدیان سخنران‌های رویداد دو روزه امسال را به عهده داشتند.

 

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/13238/دومین-همایش-اصول-فریلنسینگ-در-منطقه-آزاد-انزلی-برگزار-شد
بستن   چاپ