پرسش‌ها و گلایه‌های مردمی و پاسخ مسئولین پیرامون صنعت همایش و نمایشگاهی را در ایران مراسم نیوز دنبال کنید
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 11:07:00

ایران مراسم نیوز: گروه رسانه‌ای ایران مراسم نیوز به عنوان رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور در راستای ماموریت ذاتی و برنامه ریزی شده، قصد دارد پرسش‌ها و گلایه‌های مردمی پیرامون معضلات و مشکلاتی که گریبان‌ این صنعت را گرفته به گوش مسئولین و متولیان این صنعت برساند. پرسش‌ها و گلایه‌های مردمی و پاسخ مسئولین را در ایران مراسم نیوز دنبال کنید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سال‌هاست صنعت همایش و نمایشگاهی به عنوان یکی از ابزارهای توسعه کشور با مشکلات مداوم و پیوسته‌ای همراه است مشکلاتی که جامعه هدف خود را با پرسش‌ها و گلایه‌هایی روبه‌رو کرده و تداوم این امر می‌تواند مسیر توسعه را منحرف و به بیراهه ببرد. برخی از این پرسش‌ها در ذیل این متن آورده شده و دستاوردهای بررسی روی موارد ذکر شده پس از حصول نتیجه از همین پایگاه خبری اطلاع رسانی می‌شود.

98/1: صلاحیت تایید مجریان برگزاری بر عهده چه سازمان و یا نهادی است؟

98/2: نمایشگاه های متعدد در طول یکسال و نام های تکراری مجریان برگزاری / نقش سازمان توسعه تجارت چیست؟

98/3: ارتباط برگزارکنندگان دولتی و خصوصی با مجریان سفارشی / لزوم اسرار برای برگزاری نمایشگاه با یک شرکت خاص برای چندین سال متوالی؟

98/4: مجریان برگزاری با برگزاری رویداد به چه میزان آشنا هستند؟ / شایسته سالاری یا بایستی سالاری! 

98/5: رتبه بندی مجریان از شعار تا عمل 

98/6: چرا کسی پای درد و دل شرکت کنندگان در نمایشگاهها نمینشیند

98/7: موکتهای قرمزی که بازدید کننده ندارد 

98/8: سهم شرکت کننده با بیش از یک میلیارد هزینه برای یک نمایشگاه چهار روزه چیست؟ / ناتوانی برگزارکنندگان و مجریان برگزاری در حوزه بین الملل 

98/9: برگزاری رویدادهای مشابه نمایشگاهی در کشور / فرصتها و تهدیدهای شرکت کنندگان  


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/11862/پرسش‌ها-و-گلایه‌های-مردمی-و-پاسخ-مسئولین-پیرامون-صنعت-همایش-و-نمایشگاهی-را-در-ایران-مراسم-نیوز-دنبال
بستن   چاپ