ایرانسل در الکامپ 2019 درخشید/ از سرمایه‌گذاری تا ارائه راهکارهای سازمانی
جمعه 4 مرداد 1398 - 12:06:50

ایران مراسم نیوز: الکامپ 2019 چند روزی است که به پایان رسیده اما دستاوردهای این رویداد بزرگ برای شرکت‌کنندگان ابعاد متفاوتی به جای گذاشته است. در این میان شرکت‌های بزرگی چون ایرانسل که با حضور گسترده‌ خود در چندین حوزه شرکت کردند، نتایج ارزشمندتری برای خود و بازدیدکنندگان به ارمغان آورده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، یاسریان، مسئول حمایت و تبلیغات شرکت ایرانسل در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: امسال حضور ما در نمایشگاه الکامپ در چند حوزه تقسیم بندی شد. یکی از این حوزه‌ها investment بود که با محصولات، تولیدات و شرکت های همکارمان حضور پیدا کردیم تا محصولاتمان را ارائه و شرکت های همکار نیز در این زمینه خدماتی خود را معرفی کنند.
مسئول حمایت و تبلیغات شرکت ایرانسل ادامه داد: حوزه دیگر راهکارهای سازمانی بود که غرفه اختصاص یافته به آن در سالن 38 بود و راهکارهایی که در حوزه کسب و کار به سازمان ها و شرکت های مختلف میتوانیم معرفی کنیم را ارائه دادیم.
وی افزود: در سالن 8 و 9 نیز در حوزه حمایت از استارت آپ ها حضور پیدا کردیم و شرکت‌های نوپا که به حمایت و سرمایه گذاری نیاز دارند، توانستند با ما لینک شده تا در نهایت ما باعث رشد و توسعه آن ها شویم. همچنین از دیگر حوزه‌هایی که در آن حضور داشتیم سخنرانی همکاران ما  درخصوص تکنولوژی های روز دنیا در صنعت مخابرات بود.
یاسریان تصریح کرد: در الکامپ 2019 اسپانسر الکامپ تالکز بودیم و در حوزه های مختلف آن سخنرانی داشتیم. و در نهایت در سالن 27 قسمت همکاری با ایرانسل رو برپا کردیم تا دوستانی که در رشته های مختلف تحصیل کردند در صورت تمایل با ما در آینده همکاری داشته باشند.
مسئول حمایت و تبلیغات شرکت ایرانسل تاکید کرد: الکامپ امسال منسجم تر از سال های گذشته بود و با توجه به شرایط تحریم‌ها خیلی پرقدرت تر و منظم تر برگزار شد./لیماحسنی
عکس: ستاره بقائی


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/10100/ایرانسل-در-الکامپ-2019-درخشید-از-سرمایه‌گذاری-تا-ارائه-راهکارهای-سازمانی
بستن   چاپ