عراق میزبان نمایشگاه استاد «اسماعیلی‌مود»
سه شنبه 30 بهمن 1397 - 11:43:53

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه خوشنویسی استاد مهدی اسماعیلی‌مود با هدف معرفی هنر خوشنویسی به دیگر کشورها اردیبهشت سال آینده در کشور عراق برپا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز؛ مهدی اسماعیلی‌مود در آیین نصب دومین پلاک ماندگار استان با اشاره به اینکه نصب این پلاک مسئولیت ما هنرمندان را دو چندان می‌کند گفت: نمایشگاه خوشنویسی به دعوت دانشگاه شهر اربیل عراق  5 و 6 اردیبهشت سال آینده در کشور عراق برگزار می‌شود.
رئیس انجمن خوشنویسان استان خراسان جنوبی، هدف از پربایی نمایشگاه را معرفی هنر خوشنویسی به سایر کشورها بیان کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه کارگاهی برپا شده و آثار نوشته شده برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می شود.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی مفاخر خوبی در زمینه‌های هنری دارد افزود: انجمن خوشنویسان کتاب آثار خوشنویسان استان را چاپ کرده که امید است یک اثر ماندگار باشد.
مهدی اسماعیلی‌مود دارای گواهینامه استادی از انجمن خوشنویسان ایران و درجه ١هنری (دکتری حرفه‌ای هنر) از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بوده و در 18 جشنواره ملی و بین المللی مقام نخست و برگزیده را کسب کرده است. /5



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3299/عراق-میزبان-نمایشگاه-استاد-«اسماعیلی‌مود»
بستن   چاپ