مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها تاکید کرد:
راهبرد ویژه سایت تهران برای برگزاری رویدادها
دوشنبه 22 دي 1399 - 12:10:45

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها گفت: یکی از مهم‌ترین استراتژی شرکت نمایشگاه‌ها، تامین زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری بهتر نمایشگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از گسترش نیوز، حسن زمانی در حاشیه آغاز بکار ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی گفت: تاکید ما بر این است که نمایشگاه‌ها توسط مجریان حرفه‌ای و دارای حسن سابقه در صنعت نمایشگاهی برگزار شود و تشکل‌ها به امور سیاست‌گذاری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های محتوایی این رویدادهای تجاری در کشور بپردازند.

وی افزود: شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به عنوان پرچم دار صنعت نمایشگاهی کشور، از تمامی رویدادهای نمایشگاهی که در واقع سرمایه‌ای ملی برای کشور محسوب می‌شوند، حمایت و پشتیبانی می‌کند و فقط نمایشگاه‌هایی که به هر دلیل، مجری امکان برگزاری آن را نداشته باشد و با حذف یک رویداد ملی مواجه شویم، به صورت موقت شرکت در این خصوص ورود کرده و نمایشگاه را برگزار خواهد کرد و دوباره در دوره بعدی توسط مجری دارای صلاحیت برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها با تاکید بر حمایت از اهالی صنعت نمایشگاهی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین استراتژی شرکت نمایشگاه‌ها تامین زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری بهتر نمایشگاه‌ها است و از جایگاه نظارتی و راهبردی و صرفا با نقش حمایتی برگزاری رویدادهای نمایشگاهی را پوشش می‌دهد.

زمانی با اشاره به فرآیند برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: تمام روند رویدادهای نمایشگاهی امری تخصصی است که شامل حوزه‌های مختلف می‌شود و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به عنوان پیشران و برنامه‌ریز در خدمت صنعت نمایشگاهی کشور است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26637/راهبرد-ویژه-سایت-تهران-برای-برگزاری-رویدادها
بستن   چاپ